Al seu llibre “L’art de captivar” trobem un capítol on veiem els consells de Guy Kawasaki per gestionar continguts.
Com sempre Guy Kawasaki és explícit, correcte, il·lustratiu i didàctic, en aquest post explicaré el que entenc que ens pot ajudar a les nostres webs i blocs.

Les xarxes socials han crescut geomètricament però les webs i blocs ens permeten generar els nostres propis continguts en el temps i el moment que creguem oportunament.
A veure com podem fer-ho millor:
Oferir un contingut de qualitat. És obvi que hem d’oferir un contingut de qualitat, és impossible captivar tothom amb els nostres continguts però la qualitat atraurà al nostre segment.
Mantingueu-lo actualitzat. Cal moure i actualitzar continguts.
Tècnicament ha de ser ràpid. La càrrega de la pàgina ha de ser immediata, a internet la paciència no sol brillar.
Les imatges i gràfics mai sobren . Al contrari, cal treballar aquest apartat multimèdia.

“Sobre nosaltres” : Donem la màxima informació dels qui som , que fem, que podem oferir, la informació mai és exagerada. Presentem el nostre equip, conèixer amb qui dialogues és convenient.
Facilitar la navegació , un bon esquema a la pàgina sempre ajuda. Bones indicacions per conèixer les categories i últimes entrades al nostre bloc.
Sigues resilient , la nostra web i bloc s’ha de poder veure òptimament en qualsevol dispositiu .
Fa anys que segueixo Guy Kawasaki, un comunicador i gestor amb moltes qualitats, m’entusiasma el seu gran afany comunicatiu.
Comunicatiu i alhora didàctic, compartir els seus coneixements i vivències forma part del seu modus vivendi , amb el veig molt clar que “som allò que compartim i escoltem”.