És clar que molt poques empreses a qualsevol apartat d’activitat no tenen web. És normal el que es creu una web on ens sentim representats i exposem els nostres productes o activitats, o les dues coses alhora. Hem de cuidar la nostra pàgina web.
La primera premissa perquè una pàgina web funcioni és la frase de Picasso: «Jo no busco, jo trobo», el nostre objectiu ha de ser mostrar a la gent la nostra web, que la trobin en molts dels seus passos i que entrin a conèixer-la, en aquest cas estarem ja en un altre estadi de la nostra feina.
Com fer que ens trobin? plantejar-nos, sense por, anuncis als mitjans convencionals. Reflectir els nostres avantatges pel que fa a altres opcions.
Seguim amb els passos següents: treballar molt bé les paraules clau, i sobretot mantenir sempre la pàgina actualitzada, dedicar-hi temps i atenció.
Cal que la pàgina sigui el més lleugera possible, pel que fa al contingut, optimitzar les imatges, els vídeos i la resta de multimèdia.
La nostra pàgina inicial ha de ser atractiva, uns bons titulars, unes bones fotografies, treballar perquè llueixi i interessi. I parlant d’interès, les pàgines també han d’entretenir, una navagació interessant no ha de ser avorrida per molt important que sigui el tema.
La facilitat de navegació ha de ser prioritària, hem de lliscar per la web sense traves, fluir
Ha de ser de lectura fàcil, que no cansi i amb una lletra que es vegi amb facilitat.
I, cercar la màxima interactivitat, comunicar-nos ha de ser TAMBÉ una prioritat.