Són dues paraules senzilles i conegudes però al món comercial hem de saber que és el màrqueting digital.
Doncs de manera senzilla i breu, encara que segons els pluguins de SEO els textos han de ser amb un mínim de paraules, intentaré explicar-ho.
El màrqueting digital són totes les accions que podem fer a internet per impulsar la comercialització dels nostres productes o serveis, promocionar els nostres continguts i generar reconeixement de la nostra marca.
Saber és poder, i consultar un privilegi, tenim un article a ciberclick.es sobre màrqueting digital .
En qualsevol pla són importants els objectius i després les estratègies per dur-los a terme.
Dins de les estratègies simples hi ha quatre punts essencials i alhora generals:
- Estratègies de posicionament, orgànic amb el nostre propi SEO o de pagament amb el SEM.
- La nostra pagina web on publicarem els nostres continguts, serveis i productes.
- El nostre contacte per mitjà del correu electrònic., sempre autoritzat, enviant comunicacions i ofertes a través de butlletins i missatges publicitaris.
- Creació i dinamització de xarxes socials i comunitats de seguidors.

La dificultat no és en les noves idees, sinó en superar les antigues que, per a tots
els que hem estat educats com la majoria, es ramifiquen cap a cada racó de la nostra ment .
John Maynard Keynes