Els mitjans audiovisuals marquen les nostres vivències i en aquest cas la sèrie Borgen com a màrqueting d’empresa ens mostra com es mobilitzen, dirigeixen o influeixen en les persones tant els dirigents com els “spin doctor” , que els assessoren.

Ens dediquem al màrqueting digital i Philip Kotler és el nostre guru, al seu llibre RETAIL 4.0 10 regles per a l’era digital , escrit amb la col·laboració amb el professor Giuseppe Stigliano ens mostra “com convertir les botigues en destinacions a les quals voler anar” .

Veient i al·lucinant amb la sèrie Borgen , les frases del principi de cada capítol fan reflexionar en la seva ocupació en política, salvant el moment històric de cadascú m’agradaria exposar-les a les regles per a l’era digital.

10 regles per a l’era digital:

1a SÉ INVISIBLE:

“Atrevir-se és perdre l’equilibri momentàniament; no atrevir-se és perdre’s un mateix” Kierkegaard

2a SÉ UNIFORME:

«L’èxit no és definitiu, el fracàs no és fatal; és el valor de continuar el que compta» Winston Churchil

3a SÉ UNA DESTINACIÓ:

«Mantén a prop als teus amics, als teus enemics més encara » Sun Tzu

4a SÉ LEAL :

«Coneix el que t’ajuda i el que t’atura, i tria el candidat que et porti a la saviesa» Buda

5a SÉ PROPER :

» Pots enganyar a tots algun temps i alguns tot el temps; però no pots enganyar a tots tot el temps » Abraham Lincoln

SÉ PROPER

6a SÉ UN GESTOR :

«La confiança és bona, el control és millor» Lenin

7a SÉ HUMÀ :

«El príncep no ha de tenir més objectiu o pensament que el de la guerra i les seves guerres i disciplina » Maquiavel

8a SÉ INAGOTABLE :

» Ser o no ser , heus aquí el dilema » Shakespeare (Hamlet)

9a SÉ EXPONENCIAL :

«Atrevir-se és perdre l’equilibri momentàniament, no atrevir-se és perdre’s un mateix » Kierkegaard

10a SÉ VALENT :

» M’agraden més els somnis del futur que la història del passat» Jefferson

«Paradoxalment, en un món en canvi constant, actuar de manera segura és un dels riscos més grans que es pot córrer».
Entrant en el món digital els minoristes ho han d’afrontar posant en dubte valors que abans eren inamovibles.

Al llibre cada regla és explicada tant exhaustivament com crípticament, llegiu-lo i poseu-les en pràctica.

Perquè ningú no ha dit que fos fàcil força i honor.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Información básica sobre protección de datos Ver más

  • Responsable: Jesús Rodríguez Sampietro.
  • Finalidad:  Moderar los comentarios.
  • Legitimación:  Por consentimiento del interesado.
  • Destinatarios y encargados de tratamiento:  No se ceden o comunican datos a terceros para prestar este servicio.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos.
  • Información Adicional: Puede consultar la información detallada en la Política de Privacidad.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad