Els mitjans audiovisuals marquen les nostres vivències i en aquest cas la sèrie Borgen com a màrqueting d’empresa ens mostra com es mobilitzen, dirigeixen o influeixen en les persones tant els dirigents com els “spin doctor” , que els assessoren.
Ens dediquem al màrqueting digital i Philip Kotler és el nostre guru, al seu llibre RETAIL 4.0 10 regles per a l’era digital , escrit amb la col·laboració amb el professor Giuseppe Stigliano ens mostra “com convertir les botigues en destinacions a les quals voler anar” .
Veient i al·lucinant amb la sèrie Borgen , les frases del principi de cada capítol fan reflexionar en la seva ocupació en política, salvant el moment històric de cadascú m’agradaria exposar-les a les regles per a l’era digital.
10 regles per a l’era digital:
1a SÉ INVISIBLE:
“Atrevir-se és perdre l’equilibri momentàniament; no atrevir-se és perdre’s un mateix” Kierkegaard
2a SÉ UNIFORME:
«L’èxit no és definitiu, el fracàs no és fatal; és el valor de continuar el que compta» Winston Churchil
3a SÉ UNA DESTINACIÓ:
«Mantén a prop als teus amics, als teus enemics més encara » Sun Tzu
4a SÉ LEAL :
«Coneix el que t’ajuda i el que t’atura, i tria el candidat que et porti a la saviesa» Buda
5a SÉ PROPER :
» Pots enganyar a tots algun temps i alguns tot el temps; però no pots enganyar a tots tot el temps » Abraham Lincoln
6a SÉ UN GESTOR :
«La confiança és bona, el control és millor» Lenin
7a SÉ HUMÀ :
«El príncep no ha de tenir més objectiu o pensament que el de la guerra i les seves guerres i disciplina » Maquiavel
8a SÉ INAGOTABLE :
» Ser o no ser , heus aquí el dilema » Shakespeare (Hamlet)
9a SÉ EXPONENCIAL :
«Atrevir-se és perdre l’equilibri momentàniament, no atrevir-se és perdre’s un mateix » Kierkegaard
10a SÉ VALENT :
» M’agraden més els somnis del futur que la història del passat» Jefferson
Al llibre cada regla és explicada tant exhaustivament com crípticament, llegiu-lo i poseu-les en pràctica.
Perquè ningú no ha dit que fos fàcil força i honor.