Estiu del 2020, es preveu una tardor amb dificultats a l’economia, però caldrà plantar cara a la crisi.
Han passat quaranta anys de la creació de la nostra empresa argor : venda al major de joieria de plata.
Tot ha canviat molt, podria dir massa, però seria renunciar a seguir estant en aquest món. Sí, ha canviat, però nosaltres també, hem crescut a molts aspectes, hem fracassat en altres, hem après dels nostres errors i aquí estem per seguir amb el nostre projecte.
La relació entre les botigues i els majoristes ha evolucionat, per dir-ho suau. La irrupció de la “marca” ha fet que molts proveïdors venguin els seus productes de joieria directament sense intervenció dels majoristes.
L’aparició de noves tecnologies, ordinadors que ens fan més fàcils, tant les compres com les relacions entre clients i proveïdors, ha fet que la relació física personal hagi minvat. Però per contra la nostra relació mitjançant els nostres telèfons intel·ligents, tauletes i ordinadors és més fluida.
La paraula networking no és gens desconeguda, ens relacionem constantment a el món on-line, internet ens proporciona dades, relacions amb persones, informació de productes i normalment una connexió amb algú que ens informarà amb una relació personal del que vulguem saber.
Aquest és un nou camí en qualsevol negoci, però recordem que seguim sent persones i que relacionar-nos entre nosaltres és bàsic perquè arribem a acords, relacions, vendes, compres….
El món de la joieria en plata també ha canviat a nivell de fabricació, no sols per la globalització en la creació de productes, sinó per la tecnologia emprada en la fabricació dels nostres productes.
Màquines que fabriquen les cadenes, tecnologia làser a les soldadures, impressores 3D…. aniran apareixent noves maneres de fabricar i les anirem adaptant.
Per acabar aquest petit resum voldria parlar del “canvis”, les noves maneres d’exposar els nostres productes, tant a nivell de fabricants, majoristes i sobretot les botigues: les xarxes socials, qualsevol d’elles, on podem exposar les fotos i la informació de els nostres productes.
Podem escriure històries, storytelling , que expliquin els nostres productes i les nostres vivències en qualsevol esdeveniment en què es participi.
Com hem dit al principi 40 anys des de l’inici de l’empresa, noves metes, nous objectius ja per altres 40.