“Que et vegin, que et vulguin, que et comprin ” no és el títol d’una pel·lícula és una frase que sempre ens diu “el profe” quan estic en un curs amb Mando Liussi Depaoli a qui també es coneix com a @mandomando. Doncs sí que aquest gran mestre ho té clar amb aquesta frase que no repetiré perquè l'”aranya” de Google no vegi gaire repetició.
Doncs amb aquesta frase al meu cap vaig veure un llibre amb un títol que cridava molt l’atenció : “Fidelitzar sense límits” , quan vaig llegir el resum em va cridar l’atenció que quedava clar com era d’important la frase : “que et vegin, que et vulguin, que et comprin”
Però quan vaig veure la contraportada vaig comprendre que aquest llibre m’estava esperant, llegiu amb atenció :
“Per prosperar en l’economia actual no n’hi ha prou amb agradar als clients. Han d’estimar-lo. Guanyeu el seu cor i no només en compraran més, sinó que parlaran de nosaltres amb tots els seus coneguts”
Fidelitzar sense límits. SANDY ROGERS, LEENA RINE I SHAWN MOON
I com a actor convidat tenim Forrest Gump, ell podria haver escrit molts llibres sobre relacions humanes i empatia amb el teu proïsme.
Tenir amics, tenir clients i sobretot conservar-los.
Quan ens relacionem amb els nostres clients és molt importants que se sentin importants a la nostra empresa i la nostra relació ha de ser com una abraçada.
Us passo els capítols del llibre i si pot ser la il·lusió de llegir-lo.
FIDELITZAR SENSE LIMITES.COM GUANYAR-SE LA DEVOCIÓ DELS CLIENTS
Autors: SANDY ROGERS, LEENA RINNE i SHAWN MOON
Editorial PAIDÓS Biblioteca Covey
1.- La mentalitat de l’expert en fidelització.
2.- La necessitat d’empatia
3.- Establir una autèntica relació humana.
4.-Escoltar per conèixer la història oculta.
5.- La importància de la responsabilitat.
6.- Esbrinar que cal fer exactament.
7.- Fer un seguiment per reforçar la relació.
8.- La importància de la generositat.
9.- Compartir idees obertament.
10.- Sorprendre amb extres inesperats.
Aquests deu capítols poden, millor han de convertir-se en 10 principis que ajudin a qualsevol empresa i negoci a conquerir la fidelitat dels seus clients que és la base principal de la seva existència.
Fa molts anys que per a nosaltres: el client és el centre de la nostra empresa .