«Que et vegin, que et vulguin, que et comprin » no és el títol d’una pel·lícula és una frase que sempre ens diu «el profe» quan estic en un curs amb Mando Liussi Depaoli a qui també es coneix com a @mandomando. Doncs sí que aquest gran mestre ho té clar amb aquesta frase que no repetiré perquè l'»aranya» de Google no vegi gaire repetició.

Doncs amb aquesta frase al meu cap vaig veure un llibre amb un títol que cridava molt l’atenció : «Fidelitzar sense límits» , quan vaig llegir el resum em va cridar l’atenció que quedava clar com era d’important la frase : «que et vegin, que et vulguin, que et comprin»

Però quan vaig veure la contraportada vaig comprendre que aquest llibre m’estava esperant, llegiu amb atenció :

«Per prosperar en l’economia actual no n’hi ha prou amb agradar als clients. Han d’estimar-lo. Guanyeu el seu cor i no només en compraran més, sinó que parlaran de nosaltres amb tots els seus coneguts»

Fidelitzar sense límits. SANDY ROGERS, LEENA RINE I SHAWN MOON
Als teus clients no en tenen prou que els caiguis bé. Han de voler-te

I com a actor convidat tenim Forrest Gump, ell podria haver escrit molts llibres sobre relacions humanes i empatia amb el teu proïsme.

Tenir amics, tenir clients i sobretot conservar-los.

Limita’t a connectar EMFORSTER

Quan ens relacionem amb els nostres clients és molt importants que se sentin importants a la nostra empresa i la nostra relació ha de ser com una abraçada.

Us passo els capítols del llibre i si pot ser la il·lusió de llegir-lo.

FIDELITZAR SENSE LIMITES.COM GUANYAR-SE LA DEVOCIÓ DELS CLIENTS

Autors: SANDY ROGERS, LEENA RINNE i SHAWN MOON

Editorial PAIDÓS Biblioteca Covey

1.- La mentalitat de l’expert en fidelització.

2.- La necessitat d’empatia

3.- Establir una autèntica relació humana.

4.-Escoltar per conèixer la història oculta.

5.- La importància de la responsabilitat.

6.- Esbrinar que cal fer exactament.

7.- Fer un seguiment per reforçar la relació.

8.- La importància de la generositat.

9.- Compartir idees obertament.

10.- Sorprendre amb extres inesperats.

Aquests deu capítols poden, millor han de convertir-se en 10 principis que ajudin a qualsevol empresa i negoci a conquerir la fidelitat dels seus clients que és la base principal de la seva existència.

Fa molts anys que per a nosaltres: el client és el centre de la nostra empresa .

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Información básica sobre protección de datos Ver más

  • Responsable: Jesús Rodríguez Sampietro.
  • Finalidad:  Moderar los comentarios.
  • Legitimación:  Por consentimiento del interesado.
  • Destinatarios y encargados de tratamiento:  No se ceden o comunican datos a terceros para prestar este servicio.
  • Derechos: Acceder, rectificar y suprimir los datos.
  • Información Adicional: Puede consultar la información detallada en la Política de Privacidad.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad